Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@skoda-rex-auto.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: REX AUTO ŚWILCZA 147 z , 36-072 Świlcza , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

UWAGA!!! Zwracany produkt nie może nosić śladów montażu czy użycia

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu na którym widnieje numer konta bankowego do zwrotu środków.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

UWAGA!!! Nie przyjmujemy reklamacji i części na gwarancji odesłanych do nas reklamowana część nie może być zdemontowana powinna być zamontowana w samochodzie w celu diagnozy poniżej warunki Autoryzowanego Dealera i Koncernu Volkswagen Group

 

Gwarancja/Reklamacja na części:


Każdą część można zareklamować w serwisie u dowolnego Dealera w Polsce nie musi być to nasz serwis.
Warunkiem zgłoszenia takiej reklamacji na część jest umówienie się na diagnozę dostarczenie samochodu z zamontowaną
częścią w pojeździe (nie może to być sama część wymontowana z samochodu) do najbliższego Dealera zabierając ze sobą
fakturę zakupu na część oraz konieczna jest faktura montażu (część nie musi być montowana przez autoryzowany serwis) na
której widnieje data montażu, przebieg samochodu w dniu montażu, numer VIN pojazdu oraz pieczątka serwisu montującego.
Autoryzowany serwis ma obowiązek przyjąć samochód i dokonać diagnozy zgłoszenia i jeżeli stwierdzi że zakupiona u Nas część jest wadliwa wymienia ją na nową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl